måndag 22 november 2010

Åh my Julia!!!

Jaha då har man ännu en japansk låt i huvudet. Detta börjar bli jobbigt. Men jag kan ju dela med mig av några av mina favoriter. Favoriten och den som jag mest har gått och sjungit på är Tonari no Totoro (min granne Totoro). Det är led motivet till en gammal och känd Anime-film av någon vars namn jag inte kommer på just nu. Den andra är ambitious av det japanska bandet Tokio. Denna är väldigt farlig. Sist jag hade den på hjärnan så gav jag den till min kompis som i sin tur gav tillbaks den precis när jag hade fått ut den ur huvudet.

Mycket att gör nu, men de gäller att prioritera. Nå väl är äntligen klar med läxorna så nu tänker jag sätta på en film. Hmm...Vad ska jag se ikväll? Bara så ni vet så spelas det Arashi i lurarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar