tisdag 30 november 2010

Har sett Harry Potter

Är inte riktigt ett Harry Potter fan. Men hade fått ett presentkort på 100 kr och bestämde mig för att se den nya Potterfilmen på bio. Vet inte riktigt vad jag kan säga om den. Den var bra men det är inte en av favorit filmerna. Det kan ju bero på att jag var trött.

Har en liten Arashi nyhet. Läste någonstans att Ohno är i New York. Om det är sant vet jag inte men min kompis hade också läst det någonstans. Jag önskar att jag kunde komma ihåg var. Han ska visst vara där med någon artist. Det är allt jag vet.

Jun har en ny reklamfilm ute. Det är en ellair + water reklam. Han är tydligen förkyld i reklamen och fryser. Åh Jun, jag kan värma dig.

Arashi hade en överraskning fest för Ohno under deras konsert i Tokyo Dome. Ohno sjöng Yukai Tsukai Kaibutsu-kun under konserten och lämnar scenen. Då dyker Jun upp med en skylt med meddelandet att de ska fira Riida genom att sjunga ha den äran när Riida kommer tillbaka upp på scenen. Det blev tydligen en succé.
De var allt för den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar