onsdag 1 december 2010

Är det nån som fryser därute?

Nej det är väl ingen som fryser därute? Skojar bara, höll på att förfrysa näsan när jag gick till skolan idag. Får vrida in huvudet i halsduken imorn. Hoppas att det blir bra väder på fredag för då ska jag julhandla i Stockholm. För att citera veckans kommentar, att vi i sydsverige får äntligen känna på en norrländsk sensommar.

Men det har hänt roliga saker idag också. fick reda på att jag har klarat en kontrollskrivning och får poäng på tentan. Så nu gäller det att klara tentan också.

Här har ni Arashi- nyheterna.
Gå in  här och hitta Arashi i julgranen så får ni se ett medelande. Det är inte bara Arashi som har lämnat ett medelande utan alla Johnnys grupperna. Det är inte textat så jag förstod inte mycket. Det roliga var att Tsubasa pratade lite spanska.

Vs Arashi Golden #049, Himitsu no Arashi-chan #109 och Freeter episod 7 finns ute, otextade.

Förhandsvisningen av Gantz har varit och för att citera min bästa vän "Tänk de lyckliga jävlarna som har träffat Kenichi". Ja hon är ett Kenichi fan. Föresten så kommer Gantz att släppas i USA innan Japan. vilket jag tycker är väldigt konstigt, men då kanske det går fortare att få tag på den.

Nej nu ska jag ta och sjunga lite opera. Måste hinna och torka innan jag går och lägger mig. Ha de bra där ute och kom ihåg att klä er varmt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar