tisdag 7 december 2010

Jun's nya frilla och lite julstämning

Har inte så mycket att säga idag. Bara det att det finns några post-it lappar uppsatta i Johnny's family club där Arashi har skrivit jul och nyårs medelanden. Jag önskar verkligen att jag kunde läsa japanska så kunde få eda på vad det står.

Aiba's familjs resturang har blivit julpyntad. Enligt källorna ska det vara mycket vackert och Aiba's morbror har förberett en exklusiv dessert för högtiderna.

Men den stora chocken, chock är nog att ta i. Men blev lite överaskad när jag fick reda på att Jun har en ny frisyr. Jag måste säga att jag verkligen gillar den, men samtidigt saknar jag hans lockar.

Till er som vill se på klippet går det att se här på youtube.

Det var allt för idag. Ska lyssna lite till på Pinks nya Raise Your Glass. Till alla oss som är fel på det rätta sättet höjer jag glaset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar