torsdag 23 december 2010

Grattis på födelsedagen Aiba!!! Och god jul!!!

Ja jag vet att det inte riktigt är julafton än, men det är den 24:e i Japan så grattis Aiba. Kan inte tro att det är jul imorn. Har precis blivit färdig med att pynta mitt rum, hemma hos föräldrarna. Kom hem för 2 dagar sen och har nästan inte varit hemma alls under de här senaste dagarna.

Tänker säga det igen GRATTIS AIBA!!! 

Och då har jag bara några nyheter den här gången.
Arashi hade 13 platser på Oricon listan i år. De hade plats 1, 2, 4, 5, 6 och 9 av de hetaste sångerna 2010. De hade det näst bästa säljande album i år. De hade också de första 6 platserna i hot 100 singles sales (orkar inte översätta). Alla deras 6 singlar som har släpps i år har hamnat på top 10 på båda listorna.

Hmm.. våra pojkar är verkligen populära.

Aiba gästade Ninos drama freeter i sista avsnittet. Det här var faktiskt lite väntat då Arashi brukar gästa varandras drama. Kommer ihåg Shos första drama där alla utan Nino gästskådespelade.

Som ni redan vet så ska ju Arashi vara värd för Kouhaku så de kommer inte att vara med Johnny's countdown consert i år. Kommer fortfarande att se konserten men jag kommer att sakna Arashi.



Eftersom jag kanske inte kommer att ha tid att lägga in ett inlägg den här dagen så vill jag bara säga GRATTIS OGURI SHUN!!! Han fyller år den 26:e. Så jag grattar honom i förskott.


Ok jag vill bara säga även om man har lov så har man fortfarande mycket att göra. Så är fallet iaf med mig.
Jag ska göra iordning min kalender. Jag har bestämt vilket tema 5 månader ska ha, men vad ska jag göra med de andra 7?
Ska rensa min dator och hårddisk. Ska se om jag har dubbla avsnitt av Shukudai-kun och det är onödigt då jag behöver utrymmet. Samtidigt som jag ska rensa bort dubbletter av mina bilder.
Ska se minst 2 dramaserier. Hade hoppats på 2 japanska och 1 koreansk. Ska se om Gantz, Death Note och Devil May Cry.
Ska ändra design på den här bloggen och min sida på Livejournal.
Ska försöka läsa ut en bok som jag har haft ett tag (runt ett år). Ja, jag vet. Jag skämms.

Pust har visst lite att göra. Ska väl ta itu med listan nån dag, men inte idag eller imorn. Man måste ju få ha lite ledigt.

God Jul och Gott Nytt År!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar