lördag 13 november 2010

Usch va de regnar

Hallå igen!
 Om ni undrar så blev det ett avsitt i går av den japanska serien Sexy Voice and Robo som jag tittade på. Det var bara för att min kompis skulle sluta tjata på mej att se den. Men som vanligt så fastnade jag för den redan efter andra scenen. Vet inte hur jag ska förklara handlingen men den är lite smårolig och är den typen av serier som jag tycker om att titta på. Om någon nu vill titta på den så kommer ni kanske att känna igen den ena av huvudrollsinnehavaren Kenichi Matsuyama som spelade L i Death Note filmerna. Om ni inte har sett dem rekommenderar jag att ni gör det och kolla också in filmen Detroit Rock City, den är väldigt rolig. Om ni vill kan ni ju alltid rekommendera en bra film. De var nog allt för den här gången. Ha de bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar