måndag 21 februari 2011

Tycker om Aiba som bartender

Jaha då har man äntligen sett de 2 första avsnitten av Aibas serie bartender och måste erkänna att ja var lite skeptiskt till den när jag såg första avsnittet. Men nu när jag har sett det andra avsnittet också så kommer jag att se färdigt på serien, trots att den inte riktigt är i min smak. Men en sak vet jag, skulle Aiba vara bartender i min lokala bar så skulle jag vara alkoholist vid det här laget.
Med det dök upp en överraskning i första avsnittet som jag höll på att missa. Men det är roligt när man ser sådana detaljer.

 Va!? Varför är det en bild på Jun med här och säg inte att någon av de andra Arashi medlemmarna kommer att göra ett inhopp här med. Tycker verkligen om när de gör det, men ibland kan jag bli trött på det. Det bästa med avsnitt 2 var att min teori om att finns det en Johnnys så finns det troligen en till någonstans. I avsnitt 2 så spelade Shigeru Joshima från Tokio hennes kompis pojkvän. Tror i alla fall att det var han för annars var det en som är väldigt lik honom.
 Tänkte dela med mig av en annan serie som jag tänkte att jag skulle se inom en snar framtid. Den heter Unubore Deka där Ikuta Toma och Nagase Tomoya spelar några av rollerna. Det är ifrån förra året och jag försöker komma igång med att kolla på Jdrama igen. Men listan bara växer. Älskar det här klippet, kan se de hur många gånger som helst.
Sedan tänkte jag visa vad jag har lyssnat på nu i flera dagar, har kommit tillbaka lite till den tiden då jag lyssnade mycket på koreanskt musik. Detta e TVXQ, DBSK eller Tohoshinki, beroende på vad man vill kalla dem. Det är en sång ifrån deras nyaste album. Men själv är jag lite förvirrad. Det verkar som om gruppen har splittras till 2 olika grupper där U-know och Max går under TVXQ medan Hero, Mickey och Xiah går under namnet JYJ (bokstaven på deras förnamn). Hoppas de går tillbaka, för de var ganska bra.





Nej det är allt för ikväll. Har varit duktig idag. Har nästan storstädat hela lägeneten och nu måste jag gå och skriva inköpslistan innan jag går och lägger mig.


Oyasumi.

1 kommentar:

  1. " skulle Aiba vara bartender i min lokala bar så skulle jag vara alkoholist vid det här laget.
    "den va rolig....

    SvaraRadera