onsdag 6 april 2011

Jah då var det äntligen vår.

Vet att våren har varit här ett tag. I en trädgård på väg till skolan blommar snödropparna och några fler blommor. Det har varit en hygglig värme i veckan. Ska se till att cykeln är startklar inom de närmaste dagarna. Mina lår kommer att dö under årets första cykling.
Men nu är det verkligen vår för mig. När jag klev av bussen när jag hälsade på mina föräldrar så kände jag en speciell vårdoft. Tänker inte beskriva doften, men om jag säger att mina föräldrar bor på landet så kan ni nog lista ut vad det var. Bar in ved i helgen också och kände mig nyttig. Trodde att jag skulle ha värsta träningsverken dagen efter eftersom jag inte är van. Men till min stora förvåning så var jag bara lite stel i vänsterarmen.

Men det största vårtecknet är att jag har fått årets första myggbett och de kliar så in i…
Mitt fina myggbett. Har ett på hande också. Härlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar