måndag 25 april 2011

Jaha då har man gjort ett arashi fan- chat till

Hej alla bli inte förskräckta för att ni har missat det. Det kommer att finnas en till snart, tror jag.
Jag och min vän deltog i en Arashi fan-chat igår. Detta var min andra gång och min väns första, så vi använde mitt konto. Och du kan säga att det gick bra. Vi var bara skojade runt för det mesta.


Det var inte så mycket folk som förra gången men tiden passade mycket bättre. Förra gången var det klockan 4 på morgonen på morgonen. Igår var det vid 19:00. Det var precis som förra gången och vi hade lite svårt att hänga med i konversationer. Skulle nog ha använt hörlurar. Men det är svårt att lyssna, läsa och koncentrera på samma gång.

Vi kom med några roliga kommentarer (eller åtminstone vi trodde det). För dem som inte håller, jag ber om ursäkt. Jag tror att vi chockerade dem på en gång genom att visa en bra video från youtube. Önskar bara att vi var lite mer aktiva. De ämne som kom upp var allt från Arashi drömmar, kläder till lite andra grejer. Tyvärr kan inte minnas allt som sades.

För alla er som vill få lite mer information om nästa fan-chatt klicka på länken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar