tisdag 1 mars 2011

Allt gick ju bra iaf

Hejsan på er. Har ni haft det bra? Själv kan jag inte klaga, men har haft en konstig dag. Har känt mig lite hängig så jag stannade hemma idag, missade bara en lektion. Dagen stora händelse var att jag skulle tvätta och det behövdes verkligen. Hade nästan inga kläder rena och smutskorgen svämmade över.

Men vad skådade mina ögon när jag gick ner i tvättstugan, eftersom det är ny månad imorgon så hade de gjort en ny lista och någon person hade skrivit upp sig på min tid. Vad ska jag gör nu, var min första tanke sen tänkte jag att det är min tid så jag började tvätta. Lämnade ett meddelande att om någon hade något att säga till om, var det bara att ringa på dörren, men det kom ingen. Hatar när folk tar ens tvättid. Är väldigt glad att det var ett tag sen det hände, men blir fortfarande lika arg varje gång.

Torktumlaren som har varit trasig ett tag verkade fungera någorlunda. Fick bara hänga upp några plagg som var fuktiga på mitt nya torkställ. Det var ett bra köp, men det är väldigt stort så jag vet inte var jag ska ha det. Men det värsta av allt är att jag kan bara ha det på ett ställe så jag trasslar in mig det varje gång jag ska gå ut i köket.

Får nog vika ihop tvätten imorgon och försöka få ner allt i sina lådor.

Så ni förstår så händer det inte mycket just nu. Så jag får önska er en god vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar