söndag 13 mars 2011

Följer spänt nyheterna

Har suttit klistrad vid min dator hela helgen och kollat på olika nyhets sajter. Tänker inte berätta så mycket för det finns bättre ställen att hitta information på än min blogg.

Kan säga att det har varit svårt att koncentrera sig på att läsa till proven jag ska ha efter detta hade skett. Har tvingat mig själv att bara titta på nyheterna på tv:n. Följer med spänning  utvecklingen i Japan och speciellt kärnkraftverket i Fukushima. Är väldig glad att ingen jag vet i Japan är svårt skadad. De skador som har uppståt är bara väldigt små.

Här är länkar för er som vill ha mer information:

Chibi Nihon är en väldigt bra blogg med mycket information och länkar.

Citizen Tube visar klipp som vanliga människor har filmat om jordbävningen.

Jpopasia.com visar statusen på våra kära idoler.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar