torsdag 24 mars 2011

Arashi no shukudai-kun hajimaru yo~

Det blev ingen bra början på dagen, men med lite Arashi så blev den mycket bättre. Gick upp tidigt idag för att tvätta. Möttes av en överraskning när jag kom ner i tvättstugan. Tvättmaskinen var i gång, trots att det var min tid. Inte ens klockan 7 på morgonen får man ha sin tvättid ifred.  

Nåväl så blev dagen bättre. Har spenderat större delen av dagen med att ladda hem och se på Arashi’s gamla show Arashi no shukudai-kun. Saknar verkligen den serien, Arashi ni Shiyagare är bra men jag saknar verkligen shukudai-kun. Då kanske ni undrar varför jag gör detta just nu. Anledningen är att jag hade både tid och lust att göra det idag. Kan fortfarande inte ladda ner de avsnitten jag verkligen vill för jag är inte medlem i den gruppen. Får väl försöka att bli det någon gång. Ha de bra. Mata ne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar