måndag 21 mars 2011

Det var länge sen...

Sitter här i skolan och kollar upp ett par saker. Håller på att bli galen på min anslutning där hemma, det är anledning till att jag sitter här. Ska väl försöka skriva ut mitt schema igen. Att skrivarna aldrig ska fungera när man ska skriva ut saker.

Tänkte dela med mig av nattens händelser. Är väldigt trött idag och en av anledningarna är att det satt en katt utanför huset och jamade så jag inte kunde somna. Måste erkänna att det bara är en av anledningarna, gick och la mig sent.

Tillbaka till katten. Det fick mig att minnas min gamla katt. Han brukade göra så ibland så han väckte en om nätterna. Han var orange, stor och värdens kelgris. Jag saknar honom. Älskar vår nuvarande katt, men det är inte samma sak. Här sker kelningen på hennes villkor, den gamla kom när man ropade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar