tisdag 1 mars 2011

Varför kollar jag på dessa filmer när jag vet att jag hatar dem?

Kan inte förstå det. Varför kollar jag på zombiefilmer? De skrämmer livet ur mig. Alla andra monster går bra, men zombier går inte. Det finns säkert folk därute som tycker att jag är mesig och det tycker jag med. Men kan inte hjälpa det. Har iaf tittat på Zombieland med Jesse Eisenberg och en twinky letande Woody Harrelson. Den var inte så farlig som jag trodde, men framförallt var den väldigt rolig. Men det dröjer nog ett tag innan jag kollar på en zombiefilm igen.  

Men denna är inte den ända bra filmen jag har sett. Igår såg jag Scott pilgrim vs the world  med Michael Cera och blev överaskad över hur bra jag tyckte den var. Det var precis en film i min smak. Det var också en perfekt avslutning på kvällen. Började den med att kolla på det nyaste avsnittet av Supernatural som var det roligaste avsnittet jag har sett på länge. På något vis så hamnar bröderna Winchester i vår verklighet så de spelar sig själva och det mina vänner var väldigt roligt.

Men tillbaka till filmen som var en härlig blandning av en tonårsfilm, anime och fightingspel. Tyckte till en början att den var lite konstig men efter ett tag kom jag in i den och den blev bara bättre och bättre. Älskade Kieran Culkin karaktär som var så rolig. Rekommenderar att ni tittar på filmen. Ni kommer inte att ångra er.



Som en liten bonus tänkte jag dela med mig av detta klipp på Arashi. Antar att det är ifrån det senaste Himitsu no Arashi-chan. Men det roligaste är att de pratar engelska med varierande framgång. Sho imponerade mig som vanligt och så pratar han ju bra engelska. Aiba var Aiba. Vad kan man säga om det. Det var Aiba i ett nötskal. Nino och Jun gick det väl sådär för, men den bästa av dem alla var Ohno. Ohno the fishing Leder.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar