måndag 7 mars 2011

Jösses va roligt det var på fan- meetinget

Ja då har man sovit en stund. Känner mig faktiskt ganska pigg ändå efter 2 timmars sömn. Men önskar bara att jag hade varit lite mera aktiv. Om ni vill veta så pratades det om precis allt ifrån Arashis syskon, framträdanden och Arashi- drömmar. Det var veklingen lite roligt. Fick lite svar på mina kommentarer. Fast ibland var det, lite rörligt när man skulle hålla reda på vad som sades samtidigt som man skulle läsa texten. 

Jag videochattade samtidigt som jag skrev, visste inte om de hörde mig. Har inte använt min webbkamera innan, men den verkade fungera. Det var en annan sak med ljudet. Får nog köpa en mikrofon. Men pratade för första gången med en fanboy. Dom är sällsynta. Längtar redan till nästa gång.


Bild på hur det såg ut.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar