måndag 14 mars 2011

Donera till Japan

Hejsan! Hoppas att ni har en bättre dag än vad jag har. Har fått eller har en början till öroninflamtion. Mitt högra öra har kliat och susat i flera dagar nu. Men nu är det på gränsen att det gör ont. Detta är mycket passande eftersom jag har tentor den här veckan. Vi får se hur det går. Som det ser ut nu så kommer jag inte göra tentan idag, kan kanppt koncentrera mig.

Donera via Röda KorsetPengar som kommer in till detta katastrofhjälpskonto de närmaste dagarna kommer att gå till hjälparbetet för dem som drabbats av jordbävningen i Japan och den efterföljande tsunamin i regionen.
http://www.redcross.se/stod-oss/fler-satt-att-stodja/katastrofhjalpen/

Jag personligen har donerat 200kr. Vet att det inte är så jättemycket men det är iaf en början. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar