onsdag 9 mars 2011

Odlar visst nya organismer i kylskåpet

Hejsan på er! Hoppas att ni har det bra. Själv har man varit lite hängig och det verkar som om man ska bli förkyld ändå. De är bara synd att det ska ta sådan tid. Eftersom jag har varit hängig så har jag inte gjort så mycket. Jag har kollat färdigt på  Unubore Deka och rekomenderar verkligen att ni ser den. Satt och gapskrattade nästan hela tiden åt Nagases tolkning av en kärleks krank detektiv. Dom andra karaktärerna var inte dålig dom heller. Det är ett roligt litet gäng.

Efter det fick jag ett ryck och tänkte diska, men innan dess tänkte jag ta mig en frukt och började rota i kylskåpet. Där hittade jag gammalt ris som nästan var helt grönt. Blev lite fascinerad för det brukar inte hända ofta. Detta gjorde det lite obahagligt att diska för luten va... Ja, vad kan man säga. Ni som har luktat på möglig mat vet nog vad jag pratar om. Jag förstår inte varför man bara måste lukta på det, trots att man vet att det stinker.



Sitter nu och tittar på en kinesisk serie som heter Let's go watch meteor shower again (bygger på Hana Yori Dango )för dom har äntligen textat några avsnitt till. Är på avsnitt 28 av 36 så snart är man färdig med den också. Kan inte säga att det händer så där jätte mycket just nu i serien, men eftersom jag har kommit så här långt så måste jag ju se färdigt den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar