måndag 7 mars 2011

Den eviga längtan!

Åh jag orkar snart inte vänta längre! Vill att fan-meatinget ska börja nu. Eftersom det går efter San Francisco så kommer det att äga plats klockan 4:a på morgonen, så nu sitter man här och försöker hålla ögonlocken öppna. Till er som undrar så är det ett fan-meating på en chatt sida. Där man kan videochatta med andra, i detta fallet Arashi-fans runt om i världen. Men det ska jag inte göra. Tror ingen vill se mitt trötta ansikte så jag ska bara skriva. Men vi får se om jag orkar hålla ögonen öppna. Hmm får nog sätta klockan ifallatt. Hoppas att jag får några nya kontakter. Berättar hur det gick imorn.

Tack för tipset, Aiba!

1 kommentar:

  1. hahaha kakoii...skulle vara roligt o veta vad det står på papret i bakgrunden...Ganbarre kanske

    SvaraRadera