fredag 4 mars 2011

Love the smell of transform in the morning

Ja för ni förstår det finns inget bättre än en förläsning i transformteori när man knappt kan hålla ögonen öppna. Det finns bara en sak som är värre och det är att ha det på måndag morgon. Ja det är ljuvligt. Själv sitter jag i bara handuken och torkar. Väntar på att min skjuts ska komma för imorn är det dop dags. Det är den nyaste tillgången till familjen som ska döpas, lille Ebbe. Så de e bara att ta på sig finkläderna, usch.

Eftersom jag var lite nere igår så tittade jag på några gamla Arashi no shukudai-kun och himitsu no Arashi-chan avsnitt och måste bara säga att det gjorde susen. Blev hur pigg som helst så man fick lite gjort. Tänkte dela med mig några bilder ifrån favoritavsnittet ifrån igår. Vilket det är säger jag inte. Men kan säga detta att jag tror jag håller på att förälska mig i Ohno igen. Ja just de. Deras singel Lotus Ligger på första plats på  Oricon. YAY!!
Hur kan man inte älska det här ansiktet. Ohno <3


Det finns inte många som har ett sådant underbart leende som Aiba.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar